Intalnirea de 5 ani La Conacul Fotografilor

Poate unul dintre cele mai asteptate evenimente din grupul de Facebook „La Conacul Fotografilor” din care facem parte si noi, a avut loc la Sambata de Sus in weekendul 8-10 februarie 2019 si anume „Intalnirea de 5 ani La Conacul Fotografilor”. Este acel moment placut din an, cand o parte din conasi reusesc sa se intalneasca intr-un eveniment pe cat de asteptat, pe atat de frumos.

De pretutindeni

La intalnire au venit conasi din toata tara, Iasi, Sibiu, Constanta, Bucuresti, etc. dar si din Europa din tari precum Italia, Germania, Belgia, etc., toti fiind uniti de aceasta pasiune frumoasa si anume ARTA FOTOGRAFICA.

Nimic nu este mai placut decat sa te intalnesti cu foarte multi oameni care au un tel comun, oameni veseli si dornici sa iasa din zona de confort pentru a obtine acea fotografie perfecta. In acest grup am gasit mai mult decat postari si discutii pe tema fotografiilor, am gasit prieteni si relatii frumoase, am gasit oameni dornici sa iasa in natura sau in oras si sa isi urmareasca pasiunea indiferent de serviciul sau pregatirea profesionala.

Intalnire mai mult decat frumoasa

Dupa ce ca am ocupat aproape toate pensiunile din Sambata de Sus, aveam impresia ca fiecare masina pe care o vedeam pe strada apartinea unui conas. Acest lucru pe buna dreptate, deoarece la eveniment au luat parte aproape 200 de persoane.

In prima zi am vizitat Cetatea Fagarasului, am aflat istoria ei si am mers printre zidurile vechi si pline de mistere. O cetate care nu a fost vreodata cucerita.

Seara am ajuns si ne-am cazat la una dintre pensiuni, dupa care a urmat cina festiva unde am povestit, am ras, am depanat amintiri si ne-am simtit foarte bine.

Foto: by Adriana Vladila (Multumesc)

A doua zi o parte dintre noi ne-am fortat norocul si ne-am dus sa prindem rasaritul, din pacate plafonul gros de nori nu ne-a oferit o priveliste prea frumoasa, indiferent de locatia aleasa de noi.

Dupa micul dejun am avut parte numai de surprize frumoase. Am vizitat una dintre cele mai mari herghelii, unde am vazut niste exemplare impresionante, iar alte grupuri au fost la Balea Lac.

Am mers si la Cincu, unde am vizitat Biserica Fortificata si am aflat istoria acesteia de la ghidul ce ne astepta mai mult decat bucuros sa ne impartaseasca toate informatiile. Asa am aflat si am vazut faptul ca, la altar putem gasi intrarea intr-un tunel secret ce duce pana in cimitir, sau ca la jumatatea bisericii sub bancile de lemn se afla o fantana. In plus, in fata intrarii principale se afla o capcana gata sa primeasca invadatorii intr-o groapa plina de tepuse ascutite.

Am fost norocosi sa asistam si la o traditie straveche din sat, care a constat in folosirea unor costume pentru a speria spiritele rele. A fost un festival si o traditie pe care am intalnit-o pentru prima oara si nu am fost dezamagiti.

Alaturi de conasi

Seara a venit cu un workshop de fotografie sustinut de un fotograf foarte bun, Florian Gindila.

Dupa un ospat toata lumea s-a retras pe rand in camere si a doua zi am plecat incet incet fiecare pe drumul sau.

A fost o intalnire reusita, alaturi de oameni frumosi, persoane pe care poate o sa le mai revedem tocmai peste un an sau doi. Aceasta intalnire ne-a reamintit ca pasiunea poate uni suflete din domenii complet diferite si poate sa duca la formarea unui grup frumos si unit. Pe aceasta cale doresc sa transmit felicitari organizatorilor.

La multi ani Conacului Fotografilor si la cat mai multe evenimente la fel de frumoase.

Daca ti-a placut articolul, poti da like la pagina de Facebook Viata prin Fotografie by Ana & Mihai Serban ­čÖé

Aparate foto utilizate

Sony A7II┬á– Il puteti achizitiona de aici

Sony Alpha A6000 + obiectiv kit 16-50 mm + obiectiv SEL 55-210 mm – il puteti achizitiona aici

Pentru alte aparate asemanatoare consultati acest link

Las─â un r─âspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *